21 december 2017

BLOG: van de fractievoorzitter: CDA; „voor een KERNgezond Moerdijk"

Het einde van het jaar nadert en dat gaat iedere keer weer gepaard met de nodige drukte, thuis en in de politiek.

Deze decembermaand is nog een beetje drukker dan anders. We sluiten het politieke jaar niet alleen af met de nodige vergaderingen van fractie en commissies, zoals gebruikelijk. Er is meer werk aan de winkel voor ons bestuur en fractie, omdat er volgend jaar in maart weer gemeenteraadsverkiezingen zijn.

Aan ons campagneteam weer de taak om met een mooi programma te komen. De sfeer zit er al goed in en ons verkiezingsprogramma kan bijna naar de drukker.  Zojuist leg ik er de laatste hand aan met het gevoel dat ik kan blijven schrijven. Er zijn ook zoveel onderwerpen die in onze gemeente spelen. Ons college van burgemeester en wethouders heeft samen met de ambtenaren en gemeenteraad er bijna vier jaar van hard werken opzitten. Er is veel, heel veel gerealiseerd voor onze inwoners en gelukkig is er ook nog veel te doen voor onze mooie gemeente.

Als CDA hebben we de nodige ambities op diverse terreinen en we hebben er echt zin in om er de komende tijd flink de schouders onder te zetten.

Begin januari treft u ons verkiezingsprogramma aan op de website. Voor nu kan ik onze campagne slogan alvast bekend maken…………...

CDA; „voor een KERNgezond Moerdijk”

want dat is precies wat wij iedereen in alle kernen van onze gemeente toewensen; een in alle opzichten KERNgezond Moerdijk

Namens  bestuur en fractie wens ik u mooie kerstdagen en een gelukkig en gezond 2018.

Ook in het nieuwe jaar zullen wij ons weer met hart en ziel inzetten voor jong en oud, winkeliers, ondernemers, (sport)verenigingen enz. in ons mooie Moerdijk.

Hartelijke groet,

Désirée Brummans