Silvana Vermunt

# 1 lijstrekker

Niet jij, of ik maar wij. Een leefbaar en levendig Moerdijk van ons samen!

Ik ben Silvana Vermunt (34 jaar) en samen met mijn partner Aart en onze dochters woonachtig in het mooie Fijnaart.

Sinds 2015 ben ik actief voor het Moerdijkse CDA, van fractie-ondersteuner doorgegroeid naar raadslid. Een partij waar we oog hebben voor elkaar, elkaar ondersteunen waar nodig en vrij laten waar dat gewenst is. Elkaar aanvullen en de ander op zijn unieke eigenschappen waarderen en in zijn of haar kracht zetten. Niet jij of ik, maar wij.

Ik vind het belangrijk dat we in ons landelijke gemeente de leefbaarheid en levendigheid blijven behouden. Laten we streven naar een Moerdijk waar je graag woont, werkt en recreëert met respect voor je (natuurlijke) omgeving. Onze kernen en ons uitgestrekte buitengebied hebben veel mooie kansen te bieden.

Ook onze toekomstige generaties moeten van al het moois wat Moerdijk te bieden heeft kunnen blijven genieten. Behouden van voorzieningen in de kernen is daarbij dan ook cruciaal.

Daar hebben we (de hulp van)onze ondernemers en inwoners hard voor nodig. Behoud kan echter enkel en alleen door voldoende woningen te bouwen, zeker voor onze jongeren en senioren is daar een groot tekort aan.

Naast mijn  raadslidmaatschap ben ik werkzaam als bedrijfsjurist bij Blauwtrustgroep (een onderneming actief opde Nederlandse hypotheekmarkt