07 oktober 2016

CDA Moerdijk stelt vragen aan college over onderhoud wijk Serena.

In de wijk Serena in Zevenbergen vindt op dit moment groot onderhoud plaats. Vooral de voorkant van de woningen krijgen een opknapbeurt en de daken worden vernieuwd. Uit gesprekken met bewoners komen een aantal puntjes naar voren, waarover door hen vragen worden gesteld. Zo komen er bijvoorbeeld geen zonnepanelen op de nieuwe daken. Het is ook niet duidelijk of in alle woningen spouwmuurisolatie wordt toegepast om de energiekosten te drukken. Ook zou er sprake zijn van een ongemakkenvergoeding. Als deze bewoners al in aanmerking komen voor deze vergoeding, dan moet op z’n minst aan een drietal voorwaarden worden voldaan. De communicatie met de huurders en afspraken over de planning laten te wensen over.

Reden genoeg voor het CDA-Moerdijk om aan het college over dit groot onderhoud vragen te stellen. In de vragen wordt onder meer een link gelegd naar de discussie in de commissie Bestuur en Middelen van donderdag 22 september jl. over de zonnepanelen die op het gemeentehuis zouden moeten komen. Hieronder kunt U de ex. artikel 37 vragen van CDA Moerdijk bekijken of downloaden