20 januari 2022

JONG TALENT OP NUMMER 1 VOOR CDA MOERDIJK

Silvana Vermunt uit Fijnaart, 34 jaar en sinds jaren raadslid voor het CDA, is als lijsttrekker gekozen voor de komende periode. De kieslijst laat een mix zien van reeds actieve raadsleden, mensen die ervaring hebben opgedaan in het CDA-bestuur én mensen die het CDA al jarenlang een warm hart toedragen.

Namen:

1. Silvana Vermunt

2. Liliana Ardon-Zagan

3. Analice Kavelaars

4. Nico van Drimmelen

5. Ton Haverkamp

6. Henk Strootman

7. Harry de Rond

8. Steyn Kavelaars

9. Pieter den Hollander

10. Désirée Brummans

11. Willy Witkamp

12. Marian van Eersel

13. Laurent Vrolijk

Voorzitter Ton Haverkamp is blij met de invulling van de lijst vooral omdat er nieuw bloed is toegevoegd. Stuk voor stuk mensen die midden in de Moerdijkse gemeenschap staan, ervaren zijn en het ook in zich hebben om complexe vraagstukken van vandaag de dag mee aan te pakken.

Désirée Brummans, thans wethouder in de gemeente Moerdijk namens het CDA, is bereid gevonden zich in de komende raadsperiode in zetten als vraagbaak en coach voor de nieuwe fractie.

De beoogde fractie blaakt nu al van energie om de komende raadsperiode aan de slag te gaan. Het bestuur en de leden hebben er alle vertrouwen in dat deze mensen de belangen van de Moerdijkse gemeenschap goed zullen behartigen.