29 maart 2019

CDA feliciteert nieuw geïnstalleerde Statenleden

De Commissaris van de Koning Arthur van Dijk heeft gisteren de nieuwe Statenleden geïnstalleerd. Voor het CDA betekent dat vier leden (opnieuw) geïnstalleerd zijn. Onder leiding van Dennis Heijnen, hebben ook Christa Kuiper, Jaap Bond en Willemien Koning-Hoeve de eed afgelegd. Het is nu afwachten hoe de coalitieonderhandelingen gaan verlopen. Heijnen: “het worden interessante tijden. Het CDA past bescheidenheid. Wij sluiten niemand uit en zijn altijd bereid te praten als partijen met ons willen bouwen aan een Noord-Holland waar iedereen zich thuis kan voelen.”

De installatievergadering volgde gisteren op de afscheidsvergadering die de dag ervoor had plaatsgevonden. In die vergadering hebben we afscheid genomen van de oude Statenleden. Hier hebben we (voorlopig) afscheid genomen van Joacim de Kam, Hermen de Graaf en Wilma van Andel. We willen hen enorm bedanken voor hun inzet in de afgelopen periode en wensen hen succes bij hun volgende activiteiten