03 september 2020

Digitale ALV CDA Noord-Holland 14 september 2020

Programma van de Algemene Ledenvergadering op 14 september 2020 vanaf 20.00 uur.

Op zaterdag 4 april 2020 stond de algemene ledenvergadering van CDA Noord-Holland gepland. Als gevolg van de coronacrisis en de maatregel van het kabinet dat er geen grote bijeenkomsten mogen plaatsvinden, hebben we deze fysieke algemene ledenvergadering helaas moeten annuleren. Tot heden is het voor ons niet mogelijk om een fysieke corona-proof ALV te organiseren.

Ondanks de op dit moment nog geldende beperkingen proberen we de politiek alsnog zo dicht mogelijk en ‘Corona-proof’ bij u te brengen. Als bestuur van CDA Noord-Holland willen wij u wel graag op de hoogte brengen van alle belangrijke zaken die er momenteel spelen, en informatie die wij normaal gesproken behandelen in de algemene ledenvergadering op een alternatieve manier met u delen en bespreken c.q. uw opinie over ophalen. Na wikken en wegen over de vorm hebben we besloten de ALV digitaal te organiseren op maandag 14 september 2020 vanaf 20.00 uur.

Om hieraan deel te kunnen nemen, dient u zich in te schrijven via de volgende link: klik hier.
U kunt zich aanmelden tot en met 13 september 2020. Na inschrijving ontvangt u uiterlijk op 14 september 2020 de link in uw mailbox.

Concept programma
20.00 Aanvang ALV
20.05 Jaarrekening 2019
20.20 Algemene Bestuurszaken
20.30 Sluiting

Documenten
Hier vindt u de jaarrekening 2019, welke op de ALV aan de leden wordt voorgelegd.
Hier vindt u de notulen van de ALV gehouden op 23 november 2019.

Uiteraard heeft u de mogelijkheid tot het stellen van vragen over de agenda en de onderwerpen. U kunt deze vragen voor de vergadering schriftelijk/elektronisch stellen, over de agenda, de stukken en de gevraagde besluitvorming. Hiervoor kunt u contact opnemen via [email protected], via [email protected] of uw vraag in het aanmeldformulier stellen.

Inschrijven voor de digitale ALV
U kunt zich aanmelden voor de digitale ALV via de volgende link: klik hier.

Wij hopen uiteraard dat u wilt deelnemen. Het is voor ons ook een nieuwe manier van vergaderen, maar we hebben er vertrouwen in dat we ook op deze wijze binnen onze partij op een open en constructieve manier de dialoog kunnen voeren.