28 mei 2021

Het CDA-stakeholdersoverleg anno 2021: digitaal maar niet minder inspirerend en verrijkend

De stakeholdersavond van CDA Noord-Holland afgelopen 27 mei was weer een succes. Het CDA kent een rijk netwerk aan relaties en belanghebbenden door de hele provincie en gaat jaarlijks graag met ze in gesprek. Provinciale Staten is halverwege haar ambtstermijn dus om de blikken van onze Statenleden weer scherp te stellen was het weer tijd voor een stakeholdersoverleg. Zo een 25 verschillende belanghebbenden, zoals bedrijven, cultuurorganisaties, onderwijsinstellingen, namen deel aan het overleg, dat voor het eerst digitaal plaatsvond. Tijdens de avond gingen de verschillende deelnemers uiteen in kleinere deelsessies. De avond was ingedeeld in twee rondes, zo kon iedereen twee thema’s bijwonen, variërend van wonen ruimtelijke ordening en duurzaamheid, economie, bereikbaarheid, landbouw water en natuur, infrastructuur (bereikbaarheid, veiligheid en luchtvaart) tot recreatie toerisme en cultuur. Tijdens de sessies was er voldoende ruimte voor alle deelnemers om ideeën uit te wisselen over deze thema’s. Al met al was het weer een avond vol inspiratie en verrijkende ideeën die de Statenleden mee zullen nemen in hun verdere werkzaamheden voor de provincie.

Wenst u nu ook onderdeel te worden van onze relaties, neem dan contact op met Lisette Sijm via [email protected]