12 september 2017

Kruising Haardijk wel degelijk een probleem!

De Haardijk in Hardenberg kent diverse kruisingen. Ook ter hoogte van installatiebedrijf Welink is er een kruising gesitueerd.

In de afgelopen periode is er rondom deze kruising een hoop veranderd. Zo opende in 2015 “mijn eigen kraam” haar deuren, maken veel medewerkers van de Rabobank gebruik van de kruising en is er een grotere stroom aan voetgangers op gang gekomen. Al deze ontwikkelingen zorgen voor een toenemende drukte op de kruising en soms resulteert dat in het vastlopen van verkeer en, door de onoverzichtelijke situatie, onveilige situaties.

Daarom stelde Rick Brink namens CDA Hardenberg op 12 juli al vragen aan het college. Zie hier de gestelde vragen: <vragen>

De beantwoording volgde op 5 september: <beantwoording>.

Ook plaatselijk belang spreekt zich nu uit in duidelijke bewoordingen:

Plaatselijk Belang Heemse hoopt dat er meer aandacht komt voor de verkeerssituatie in Heemse en hoopt met de gemeente mee te kunnen denken over een veiliger situatie in haar wijk. Wij blijven als CDA fractie ook betrokken bij PB Heemse en dit onderwerp. Voor vragen of opmerkingen kunt u uiteraard contact met ons opnemen.