29 juli 2017

Spring mee met von Martels

CDA Tweede Kamerlid Maurits von Martels bezoekt Landbouwdag!

Van 10.00 – 16.00 wordt aanstaande zaterdag de jaarlijkse Landbouwdag op de Markt en het Badhuisplein georganiseerd. Van 14.00 – 15.00 zal kersvers CDA Tweede Kamerlid Maurits von Martels een bezoek brengen aan de Landbouwdag die ook dit jaar weer een grote verscheidenheid kent aan machines, trekkers, agrarische producten en diverse activiteiten. Maurits is naast Tweede Kamerlid melkveehouder en voelt zich dan ook sterk verbonden met de sector: “Ik vind het belangrijk dat op het Binnenhof voldoende vertegenwoordigers uit de agrarische sector vertegenwoordigd zijn. Politiek den Haag kan wel wat meer gezond boerenverstand gebruiken!” aldus Maurits von Martels die aanstaande zaterdag graag met u in gesprek gaat.

Naast het bezoek van Maurits von Martels zal ook het CDA springkussen in het centrum staan, zodat kinderen letterlijk en figuurlijk een gat in de lucht kunnen springen.

Zien wij u op de Landbouwdag? Graag tot dan!

Niet in de gelegenheid om naar de landbouwdag te komen en toch een vraag of opmerking? Neem gerust contact met ons op en mail naar [email protected].