31 mei 2021

Te gast bij de fractievergadering: PB Balkbrug

Als fractie gaan we graag op bezoek bij de diverse Plaatselijk belang vergaderingen in de gemeente. Zo horen we wat er leeft en kunnen we veel mensen spreken over waar we als raad en als raadsleden mee bezig zijn. In deze tijd gaan veel Plaatselijk Belang vergaderingen helaas niet door.

Mede om die reden nodigen we vertegenwoordigers van Plaatselijk Belang uit in onze online fractievergadering. In een half uur praten we elkaar bij en stellen we over en weer vragen. In onze meest recente fractievergadering was een vertegenwoordiger van Plaatselijk Belang Balkbrug te gast. Onderwerpen waren onder andere: de nieuwe tunnel, de samenvoeging van de basisscholen en het fietspad Groot Oever.

Wilt u als plaatselijk belang ook eens aanschuiven bij onze fractievergadering? Stuur een bericht naar [email protected] en de uitnodiging volgt.