06 februari 2018

VROUWEN KIEZEN op donderdag 8 maart

UITNODIGING VOOR ALLE VROUWEN IN HARDENBERG: VROUWEN KIEZEN op donderdag 8 maart

Kom met je zus, vriendin, dochter, buurvrouw of collega en laat je horen!

2018 wordt het jaar van de vrouw! Vrouwen over de hele wereld eisen hun gelijke rechten op: van gelijke beloning tot voldoende kinderopvang, van #metoo tot goede opleidingen. Wat willen de vrouwen in de gemeente Hardenberg eigenlijk? Wat hebben ze nodig voor zichzelf en hun dochters? Wat willen ze de politiek laten weten? Die vragen staan centraal op de bijeenkomst op 8 maart in De Baron (Dedemsvaart). De avond wordt georganiseerd door de vrouwelijke kandidaten van de politieke partijen die op 21 maart meedoen aan de Gemeenteraadsverkiezingen.

Denk, praat en discussieer mee! Tijdens deze avond kunnen vrouwen samen bepalen wat de belangrijkste onderwerpen zijn; dingen waarvan zij vinden dat er iets mee moet gebeuren. De hoogste vrouwen op de kandidatenlijsten van de politieke partijen reageren aan het einde van de avond op deze ‘opdrachten’.

Kom met je zus, vriendin, dochter, buurvrouw of collega en laat je stem horen! De avond begint om 19.30 uur (de zaal is open om 19.00 uur) en de toegang is gratis. Aanmelden wordt gewaardeerd en kan op www.wsem.nl/vrouwenkiezen.

Datum: donderdag 8 maart
Tijd: 19.30 uur (zaal open om 19.00) tot 22.00 uur