Het CDA vindt het belangrijk om dicht bij de burger te staan. Daarom hebben we de verschillende thema's onderverdeeld binnen onze fractie. Door hier te klikken vindt u een overzicht van alle thema's en de verantwoordelijke contactpersoon vanuit het CDA.

Altijd op de hoogte zijn van het CDA?
Schrijf u hieronder in voor onze nieuwsbrief

* Verplicht veld

Welkom bij CDA Zwolle;

Kies voor Peper in je Stad Ga voor Kansen

Zie je de Peperbus, dan ben je thuis!
Onder het motto ‘Kies voor peper in je stad, ga voor kansen’ gaat CDA Zwolle op weg naar de gemeenteraad stermijn 2018-2022. We nemen je graag mee in ons verhaal.

Peperbus als middelpunt
Zwolle biedt kansen voor jong en oud, met een sterke economie en Een gevarieerd cultureel aanbod en een krachtig verenigingsleven. De Peperbus is onmiskenbaar het symbool van Zwolle. Midden in de samenleving, maar ook als kerkelijk gebouw een fundament onder Zwolle. Onze roots liggen daar ook; in ons geloof in christelijke waarden, een geloof in de stad en in de kracht van mensen. Op dat fundament willen wij verder bouwen aan een samenleving waarin mensen om elkaar geven en verantwoordelijkheid voor elkaar nemen.

Wat ons onderscheidt
We zijn er voor elke Zwollenaar. Iedereen telt mee en iedereen doet mee, jong en oud. We zien de behoeftes van kwetsbaren en de drive van sterke Zwollenaren. We kiezen geen partij, maar verbinden. Zo gaan we ook met elkaar om: geïnteresseerd in en verantwoordelijk voor elkaar. We staan voor de gedeelde waarden die ons verbinden, voor de traditie van tolerantie en verantwoordelijkheid en voor de joods-christelijke wortels. We geloven in de kracht van de samenleving.