20 juni 2022

Bijeenkomst voor startende wethouders (1e periode)

Bent u na de gemeenteraadsverkiezingen en onderhandelingen voor het CDA wethouder geworden in uw gemeente? Dan is deze bijeenkomst voor u.

Om u in uw werk als startende wethouder te ondersteunen organiseren het Steenkampinstituut in samenwerking met de BSV thema/netwerkbijeenkomsten en trainingen. Om maar meteen goed te beginnen organiseren wij op zaterdagochtend 2 juli een bijeenkomst speciaal voor startende wethouders!

Onder leiding van Jelle Beemsterboer (oud-wethouder Schagen) en Ilse Duursma (wethouder Deventer) gaat u met hen en vakgenoten in gesprek over de eerste maanden van het wethouderschap. Daarnaast bespreken we met elkaar als groep wat u nu echt een CDA-wethouder maakt! Graag horen wij ook van u wat uw behoeften zijn en waarin de BSV/HRM/SI u kunnen ondersteunen.

We combineren deze startbijeenkomst met een gezellige lunch en nodigen u uit vervolgens bij de Dag van de Christendemocratie aan te sluiten.

Algemene informatie:
Datum: Zaterdag 2 juli 2022
Aanvang: 10.00 - 12.00 uur bijeenkomst ( aansluitend lunch)
Locatie: Hart van Holland, Berencamperweg 12, 3861 MC te Nijkerk

Meld u nu aan via onderstaande link!

aanmelden klik hier

Er zijn geen kosten verbonden voor deelname aan deze bijeenkomst. De lunch wordt u aangeboden door de BSV en het SI.