CDA Wandeling Nieuwegein 8 juli 2018

CDA Nieuwegein heeft vanmorgen een wandeling gemaakt door Vreeswijk. Met een fijn zonnetje was het prima wandelweer. Op de Dorpstraat konden we lezen dat de Dagwinkel dankzij een nieuwe eigenaar weer open gaat. Hier zijn wij als CDA erg blij mee. Verder zagen wij helaas dat iemand zijn graffiti kunstwerk op de monumentale Koninginnensluis heeft gespoten, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Jammer dat deze graffiti er blijkbaar al een behoorlijke tijd op zit. We vragen ons samen met omwonenden af wanneer het wordt verwijderd. Na een interessante en leerzame rondleiding in de Barbarakerk hebben we nog even van het weer en de sfeer genoten op het terras van Broodje Kaas aan de Dorpstraat. Het was een geslaagde ochtend en zeker voor herhaling vatbaar.
Ga je een volgende keer ook met ons mee? Of nodig het CDA uit voor een wandeling bij jou in de buurt en laat ons zien wat er daar speelt.

Stem op 21 maart voor CDA Nieuwegein

Nieuwegein

Beter aanbesteden impuls voor plaatselijk MKB
Vragen over voortgang raadsbesluit Groenling
Download ons programma 2018-2022!
Doe mee en word lid