01 september 2019

Nieuwe fractievoorzitter CDA in de Krimpense gemeenteraad

Krimpen aan den IJssel

Arnold de Leeuw, fractievoorzitter van het CDA in de Gemeenteraad van Krimpen aan den IJssel zal per 19 september a.s. de Raad verlaten. Arnold is dan dertien jaar actief geweest in en voor de Krimpense Gemeenteraad. Na ruim 13 jaar vond hij het een goed moment om het stokje over te dragen. Met groot enthousiasme en uitstekende kennis van zaken heeft hij zich ingezet voor de belangen van Krimpen en haar bevolking. Dit geldt in het bijzonder voor de periode 2014-2018 waarin hij wethouder was.

Arnold is CDA politicus, maar hij was er altijd voor de Krimpense samenleving in haar volle breedte. Als CDA Krimpen aan den IJssel zijn wij Arnold zeer erkentelijk voor zijn vele bijdragen.

Als fractievoorzitter zal Arnold worden opgevolgd door Gerrit Jan Miedema, sinds de verkiezingen van maart 2018 burger raadslid voor het CDA. Als opvolger voor het burger raadslidmaatschap zal worden voorgedragen Renée van Velzen-Stigter. Zij heeft in de afgelopen periode al meegedraaid in de CDA fractie.

Wij wensen Gerrit Jan en Renée veel succes bij hun werk in de Krimpense gemeentepolitiek.

Namens het CDA Krimpen aan den IJssel

Peter Waaijer, voorzitter