14 februari 2017

CDA valentijnstaart voor Klassewerk

Op 14 februari is de CDA Valentijnstaart uitgereikt aan medewerkers en vrijwilligers van Activiteitencentrum Klassewerk aan de Herman Heijermanslaan.

Het is inmiddels een traditie geworden om op Valentijnsdag mensen in het zonnetje te zetten door middel van het aanbieden van een heerlijke taart.

Het CDA wil hiermee alle mensen bedanken voor het goede werk dat bij de dagbesteding van Ipse de Bruggen plaats vindt.

Bij Klassewerk maken mensen met een lichte verstandelijke beperking prachtige producten die in de cadeauwinkel van Klassewerk verkocht worden. Bewoners van Ipse de Bruggen kunnen hier de hele week of enkele dagdelen komen. Creatievelingen vormen van klei mooie vazen, er wordt hout bewerkt en we zien beschilderde stoffen.

Het CDA wil dit jaar speciaal alle medewerkers, begeleiders en bezoekers van het dagbestedingscentrum complimenteren met de jarenlange liefdevolle zorg op maat voor deze bijzondere Waddinxveense bewoners. Hen het vertrouwen geven is een opdracht die zeker in de uitgangspunten van het CDA past.

De CDA leden die dinsdagmorgen met de taart binnen kwamen staan dan ook van harte achter het idee van Klassewerk, en wensen iedereen nog vele jaren succes met hun werk.