21 februari 2022

CDA Waddinxveen organiseert Politiek Café met Henri Bontenbal over duurzaamheid

‘Samen duurzaam’ is één van de speerpunten van het CDA voor de komende raadsperiode en daarbij vormt het betaalbaar maken een heel belangrijk thema van het verkiezingsprogramma van het CDA. Daarom is dit een van de onderwerpen die aan bod komen tijdens het Politiek Café op 2 maart a.s.

In Cultuurhuys De Kroon zal onder leiding Brigitte Leferink het gesprek worden aangegaan over de betaalbaarheid van de Energietransitie. Haar gesprekpartners zijn Henri Bontenbal (Tweede Kamerlid namens het CDA), Jac Bost (voorzitter Duurzaamheidsplatform Waddinxveense Ondernemers) en Bastienne Prins (fractievoorzitter en lijsttrekker voor het CDA Waddinxveen).

“Wij zijn blij dat de gunstige ontwikkeling van het corona-virus het toch nog mogelijk maakt om dit belangrijke thema in een persoonlijk ontmoeting met belangstellenden te bespreken”, aldus Hugo van Berkesteijn, voorzitter CDA Waddinxveen. “En het is daarbij heel mooi dat we dit kunnen doen met ondersteuning van Henri Bontenbal, lid van de Tweede Kamerfractie van het CDA en al enige jaren actief rond dit onderwerp. Hij combineert zijn kennis op het onderwerp uitstekend met de zoektocht naar het betaalbaar houden van de maatregelen.”

Op lokaal niveau is Jac Bost actief als voorzitter van het Duurzaamheidsplatform voor Waddinxveense ondernemers. Het CDA wordt lokaal vertegenwoordigd door Bastienne Prins, fractievoorzitter en lijsttrekker namens haar partij.

De bijeenkomst is open voor iedereen die belangstelling heeft voor dit onderwerp.

Locatie: Cultuurhuys De Kroon, Gouweplein 1, Waddinxveen
Datum: Woensdag 2 maart 2022