17 mei 2024

Politiek Café met Ingeborg ter Laak (CDA) in Waddinxveen

Op donderdagavond 30 mei organiseert het CDA een politiek café in brasserie Genieten, gelegen aan de Nesse 12-14 in Waddinxveen. Het evenement begint om 20.00 uur en de toegang is vrij voor iedereen.

Als gastspreker verwelkomen we Ingeborg ter Laak, nummer 2 op de lijst van het CDA voor de aankomende Europese verkiezingen. Ter Laak zal spreken over de belangrijkste onderwerpen en uitdagingen die momenteel spelen in Europa en wat haar visie en plannen zijn voor de toekomst van de Europese Unie.

Het politiek café biedt een uitgelezen kans om in een informele setting te discussiëren en vragen te stellen aan een prominente kandidaat van het CDA. Het is een uitstekende gelegenheid voor zowel leden als niet-leden om meer te weten te komen over de standpunten van het CDA en om deel te nemen aan het politieke gesprek.

Wij nodigen iedereen van harte uit om deel te nemen aan deze avond vol boeiende discussies en ontmoetingen. Samen willen we nadenken over de toekomst van Europa en hoe wij daar als burgers invloed op kunnen uitoefenen.

• Datum: Donderdag 30 mei 2024
  • Tijd: 20.00 uur
  • Locatie: Brasserie Genieten, Nesse 12-14, Waddinxveen
  • Toegang: Vrij, iedereen is welkom

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dorenda Gerts van het CDA Waddinxveen ([email protected])

We hopen u op 30 mei te mogen verwelkomen!