13 maart 2019

CDA kandidaten voor Provinciale Staten en Wetterskip doen Opsterland aan

CDA kandidaten voor Provinciale Staten en Wetterskip waren vandaag in Opsterland. Vanochtend was er een leuke quiz met de bewoners van zorgcentrum De Lijte in Ureterp. De hoofdprijs, een zelfgebakken taart van Sietske Poepjes, werd uitgereikt door onze lijsttrekkers Sander de Rouwe en Bé de Winter. Daarna vertrok het gezelschap naar Wijnjewoude waar de voorzitter van de WEN, Pieter de Kroon, een presentatie gaf van de plannen van deze dorpscoöperatie.  Na deze boeiende presentatie ging de verkiezingskaravaan verder naar Jildert Herder. Een jonge boer die boeiend kon vertellen over hoe zijn bedrijf bezig was met de energietransitie. Tot slot was er nog feest. De Himmelploech Wynjewâld bestaat bijna 5 jaar. Voor het CDA een goed moment om deze vrijwilligers in het zonnetje te zetten. En ze te trakteren op een heerlijke oranjekoek. Een leuke en nuttige dag in de campagne voor de Provinciale staten en Wetterskip. Volgende week woensdag, 20 maart, zijn de verkiezingen.