26 maart 2024

Evenementenmakelaar bij aanvang van seizoen!

We koesteren 400+ Berkellandse evenementen. Van Reurpop tot Dorpsfeesten en van Survivalrun tot Carnaval. Fantastisch!

Maar hoe zorgen we dat onze vrijwilligersorganisaties hier enthousiast mee door kunnen? De complexe samenleving zorgt voor meer richtlijnen en regels. Via ons CDA-verkiezingsprogramma en later het coalitieakkoord werd een evenementenmakelaar voorgesteld als olieman. Deze evenementenmakelaar/kwartiermaker is inmiddels gestart! Hoewel hij geen vergunningverlener is, zal hij de interne gemeentelijke route vereenvoudigen en initiatiefnemers ondersteunen. Daarnaast gaat hij zorgdragen voor verbinding tussen de verschillende organisaties onderling. Er is al zoveel kennis bij al deze mensen en er valt veel te delen!

Johan Godschalk, bekend als ideeëndokter van het succesvolle Berkellandse Noaberfonds, is inmiddels begonnen als evenementenmakelaar/kwartiermaker. Diverse organiserende verenigingen weten hem al te vinden.

Onze evenementen, onze gezamenlijke trots!