12 november 2023

CDA campagne Veendam

Van de afdelingsvoorzitter,

We staan weer aan de vooravond van de verkiezingen voor de Tweede kamer. Best spannend deze keer. Ondanks de peilingen houden we de moed erin. Dat bleek ook tijdens onze provinciale CDA ledenvergadering op maandag 6 november jl. Zeer positieve reacties over het optreden van onze lijstrekker Henri Bontenbal. Hij was aanwezig op een bijeenkomst in Tolbert op 11 november. Een aantal leden van onze afdeling waren daarbij aanwezig.
Ook voor onze afdeling is er weer campagnewerk aan de winkel. Alle leden hebben een poster van Henri gekregen. Natuurlijk hangen we deze op een zichtbare plek voor ons raam. Mocht u een A3 of een A2 poster van Henri voor familie of vrienden willen hebben, dan kunt u contact met mij opnemen bellen of mailen ([email protected]). We hebben genoeg in voorraad.
De komende week staan we op verschillende plekken met folders en gadgets te flyeren en met mensen in gesprek:
- 17 november bij de winkelcentra Sorghvliet en Wildervank. Ook zal Tjalt de Haan, onze Groninger kandidaat meehelpen in Sorghvliet.
- 18 november staan we op het Veenlustplein in Veendam van 13:00 -15:00.
- 20 november staan we vroeg op het station van Veendam om appels uit te delen 6:45-8:30. Ook hier zal Tjalt de Haan meehelpen.

Zoals u wellicht al heeft opgemerkt, zijn de weideborden weer geplaatst op zichtbare locaties. Fijn dat de grondeigenaars ook weer willen meewerken. Van de provincie kregen we mooie foam-borden aangereikt. Henri op de voorkant en Tjalt de Haan (plek 19) op de achterkant.
De borden zijn op de toegangswegen aan lantarenpalen gehangen.

STEM CDA!

André Hammenga