Inge Maas

Mijn naam is Inge Maas, 36 jaar, en een echte Heezerse!
Ik ben de trotse moeder van drie zonen, Fer van 8, Bent van 6 en Maes van bijna 2!
En dit jaar ben ik 10 jaar getrouwd met Ton Verest.

Bij ons familiebedrijf Bumet Nederland B.V., gelegen op Industrieterrein De Poortmannen, ben ik werkzaam als HR-Manager.
Ook ben ik actief in het verenigingsleven binnen onze gemeente en ben ik er trots op voorzitter te mogen zijn van Brabantsedag wagenbouwersgroep Vriendenkring van Gaal!

Naast Fractievoorzitter ben ik ook één van de voorzitters van het Ronde Tafelgesprek in onze gemeente, daar kunnen alle inwoners hun mening geven over onderwerpen die door ons als raad besproken worden. Ook ben ik plaatsvervangend voorzitter van de raad, dus als onze Burgemeester Verhoeven een keer niet kan vervang ik hem tijdens de vergadering als voorzitter van de Raad.
Ik vind het belangrijk dat onze inwoners hun stem laten horen! Want alleen met input van inwoners kunnen er goede besluiten gemaakt worden waar we allemaal iets aan hebben.

Afgelopen periode hebben we veel mooie dingen kunnen realiseren.
Denk aan de Randweg, na meer dan 40 jaar vergaderen is deze weg dan eindelijk gerealiseerd. En nu doorpakken en een doorsteek maken naar Industrieterrein De Poortmannen!
Of kijk naar het aantal gebouwde woningen! En dat worden er zeker nog meer! Vooral voor starters en senioren, want niet alleen landelijk is er een tekort, ook wij moeten zorgen dat er genoeg betaalbare woningen zijn voor onze inwoners.
Het vrachtenwagenverbod in Heeze en de maatregelen die genomen zijn om Leende en Sterksel te ontlasten van sluipverkeer!
En zo zijn er nog tig zaken op te noemen waar wij ons voor in gaan zetten!

Heb je vragen of wil je eens een keer aanwezig zijn tijdens onze fractievergadering?
Neem dan zeker even contact op!
De koffie/thee staat klaar en voor een goed gesprek ben je altijd welkom!