Cees Sluijk

Stadsgebied Weesp

Cees Sluyk is iemand die zich vol overgave inzet voor het CDA.
Hij gelooft dat samenwerking en betrokkenheid essentieel zijn om een sterke samenleving te creëren.
Als lid van de bestuurscommissie Stadsgebied Weesp in Amsterdam, richt hij zich op het behartigen van de belangen van dit gebied en zorgt hij ervoor dat iedereen gehoord wordt.
Naast zijn politieke werkzaamheden is Cees Sluyk ook actief als assetmanager in het dagelijks leven. Met zijn ervaring en expertise zet hij zich in voor het beheer en onderhoud van waardevolle bezittingen.
Met zijn toewijding aan het CDA en zijn betrokkenheid bij de Amsterdamse gemeenschap, streeft Cees Sluyk ernaar om positieve veranderingen te bewerkstelligen voor alle Amsterdammers. Door zijn inzet hoopt hij bij te dragen aan een samenleving waarin iedereen de mogelijkheid heeft om succesvol en gelukkig te zijn.