Wat was het een superleuke kick off met alle deelnemers, experts en ervaringsdeskundigen! De komende maanden gaan acht deelnemers aan de slag met diversiteit en inclusie in hun organisatie. Er zijn al mooie verhalen gedeeld, dat belooft veel van elkaar leren en samen manieren vinden om nieuwe mensen in de organisatie samen met de medewerkers een warm welkom te geven.

Gunie du Chatinier gaat in het traject vertellen over psychologische veiligheid, Rachid Elbaz en Khalid E. gaan vertellen over ex-gedetineerden en ex-criminelen.

Christianne van Triest vertelde hoe het is om als medewerker in een rolstoel te zitten, Peter Hobbelen vertelde over zijn sociale bedrijf CONFED GROUP | Bringing technology to life en wethouder Micheline Paffen-Zeenni sloot af met de deelnemers een hart onder de riem te steken.

Het traject is mogelijk gemaakt door de Gemeente AmersfoortKathi van den Belt-Hohmann en Chris Schuchmann.

Remi-Armand Collaris en Sandra Barth-Oosting hebben het traject ontwikkeld en begeleid.

De foto's zijn gemaakt door Vana Fotografie
Overgenomen van Impact033 Linkedin