De Amersfoortse CDA leden zijn actief betrokken én ook succesvol met hun ideeen #vanAmersfoort #VoorHeelNederland. Maar liefst 7 amendementen waren er ingediend door de leden van CDA Amersfoort en alle 7 zijn ook overgenomen tijdens het ledencongres in Den Bosch en komen nu in het verkiezingsprogramma te staan én werd de landelijke kandidatenlijst bekend gemaakt voor de aanstaande 2de kamerverkiezingen.

Trots en blij!
Bestuur- en fractieleden zijn ontzettend trots en blij met dit resultaat.
"Onze leden hebben echt een geweldige bijdrage geleverd aan een beter Nederland met hun ideeën. Dat lid zijn van een politieke partij als de onze, dat politiek er echt toe doet, dat je met je lidmaatschap je ideeën voor onze samenleving dus echt waar kunt maken!"

Bart van den Brink:
Nog feestelijker werd het toen na de uiteindelijke kandidatenlijst vasstelling duidelijk werd dat huidig 2de kamerlid en Amersfoorter Bart van den Brink op de 7e plaats staat! We wensen Bart alle succes toe en uiteraard roepen we alle inwoners uit  Amersfoort, Hoogland en Hooglanderveen op om op hem te gaan stemmen!

Doe ook mee en word lid!

#vanAmersfoort #VoorHeelNederland  #partijvandesamenleving #Fatsoenlijkland #teamCDA