Welkom bij CDA Bodegraven-Reeuwijk

In een brede samenleving heb je een brede volkspartij nodig, het CDA staat middenin deze samenleving. CDA Bodegraven-Reeuwijk kan in onze gemeente rekenen op veel steun van leden en vrijwilligers. Het afgelopen jaar hebben we weer een aantal (vooral ook jonge) nieuwe leden kunnen verwelkomen, daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

Wil jij ons ook steunen? Meld je dan aan als lid of donateur.

En als je al lid bent, kom dan vooral langs op de ledenvergaderingen. Praat mee over de uitdagingen voor onze gemeente, en hoe we onze prachtige gemeente steeds nog een beetje mooier kunnen maken.

Heb jij vragen of ideeen? Dan horen we dat graag! Bel of mail een van de fractieleden of bestuursleden, en dan maken we snel een afspraak. Uiteraard zijn er binnen onze partij ook volop mogelijkheden om actief te worden, vrijwilligerswerk te verrichten en je netwerk te vergroten. Een bestuursfunctie, meedenken over een actueel vraagstuk of zelfs een plek op de kieslijst?

Laat wat van je horen, en we gaan in gesprek. Want Samen Verder Bouwen, dat is waar het CDA Bodegraven-Reeuwijk voor staat!

Onze mensen