08 januari 2023

CDA zet hulpverleners in het zonnetje op oudejaarsdag

Ook dit jaar trokken diverse CDA-raadsleden weer op pad met oliebollen en appelbeignets naar de hulpverleners in onze gemeente.

CDA-raadslid Dick Oudwater: "Wij vinden het als CDA belangrijk om aan het eind van het jaar stil te staan bij het belangrijke werk dat de hulpverleners in onze gemeente uitvoeren. Een goed moment om hen succes te wensen bij hun inzet op Oudejaarsdag en -nacht. Terwijl wij allemaal het nieuwe jaar vieren, werken deze mensen hard zodat wij gezond en veilig 2023 ingaan."

Zowel in de brandweerkazernes van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg als op het politiebureau leverde deze attentie waardering op. Bij de koffie met lekkernijen werd kort met elkaar teruggekeken op het afgelopen jaar en passeerden de laatste ontwikkelingen de revue. Dat leverde zeker weer aandachtspunten op waarmee het CDA in 2023 aan de slag gaat.