24 oktober 2018

11 dec: KAS-Forum "integratie in de stad" in Rotterdam

Het jaar sluiten we af in Rotterdam met een het Dertigers Forum "integratie in de stad". Een uniek project van de Dertigers en de Konrad-Adenauer-Stiftung. Zet alvast dinsdagavond 11 december in je agenda!

Twee jaar geleden hadden we Europarlementariër Esther de Lange, voorzitter Ruth Peetoom en eregast Jens Spahn. Dirigent Johannes Leertouwer verzorgde een muzikale intermezzo. Een mooie avond die we dit jaar proberen te evenaren. Het programma wordt op dit moment afgestemd rondom het thema "Integratie in de stad". Speciale gast Thomas Kufen is de burgemeester van Essen. Hij zal spreken over: 'de snelle demografische veranderingen en integratie in een grote stad'. Wat heeft een moderne christen-democratische partij te bieden aan de stad?

Het wordt een interessante avond in de Stadsbrouwerij Thoms, Halvemaanpassage 1 in Rotterdam. Gedurende de avond kan je de verschillende speciaalbiertjes proeven en er zal een verscheidenheid aan gerechten op tafel worden geserveerd. Een perfecte manier om de Duitse biercultuur te combineren met een netwerkbijeenkomst.

Vanwege de catering moet jij je aanmelden voor 4 december.