20 september 2019

12 okt: Duitse Dertigers Diner

Unieke Duitse avond met diner, muziek en verrassingen!

Om te vieren dat CDA en CDU al 40 jaar een uitwisseling organiseren vindt op zaterdagavond een feestelijke ‘Duitse avond’ plaats. Het landelijk Partijbureau wordt hiervoor omgebouwd tot Stube. Duits eten en drinken, muziek, een DJ, een voetbalwedstrijd, speeddates en diverse andere luchtige elementen maken deze avond compleet. Ook diverse CDA-prominenten zijn aanwezig. De organisatie is in handen van de CDA Dertigers, het CDJA en CDA Zuid-Holland. Deelnemers betalen all-inclusive 40,- euro (CDJA’ers 25,-).

Aanmelden is noodzakelijk en kan via deze link:

Achtergrond:
Van 11 tot 13 oktober organiseert het CDA Zuid-Holland een uitwisseling met CDU Bonn. Hoogtepunt van programma is een feestelijke Duitse avond. Het landelijk partijbureau wordt hierbij omgedoopt tot Stube in Oktoberfestsfeer. Ontmoeten, eten en drinken staat centraal. Doelgroep: Dertigers, CDJA-leden, leden en geinteresseerden CDA Zuid-Holland.