07 februari 2022

Bakkers Bedankt!

Heel Borger-Odoorn georganiseerd door CDA Borger-Odoorn is een geweldig succes geworden

Er is overweldigend gereageerd op de oproep mee te bakken, Meer dan 75 bakkers gingen afgelopen zaterdag aan de slag met hun bakspullen. Het ophalen van de baksels was al een feestje. De bakkers waren zo enorm enthousiast. Veel bakkers bakten meer dan één baksel. En de creaties van heerlijke taarten, geurende cakes in allerlei soorten, kniepertjes, brownies, appelflappen, kruidkoeken  waren van lekker eenvoudig tot bijzonder mooi. Bakkers voor jullie allemaal een dikke pluim. Wat waren jullie met elkaar enthousiast!

De baksels zijn bezorgd bij inwoners, vrijwilligers en organisaties in de gemeente Borger-Odoorn die wel wat extra aandacht of waardering kunnen gebruiken. Het CDA-team dat de baksel weg mocht brengen was enorm ontroerd door de reacties die zij mocht ontvangen. Er vonden prachtige ontmoetingen en openhartige gesprekken plaats. De lach op het gezicht van iemand die een cake, een taart of een heerlijke koek ontving maakt zón dag bijzonder. Al deze mensen verdienen een stukje erkenning of een pluim juist nu we nog steeds in een bijzonder coronaperiode zitten.