06 december 2021

CDA Borger-Odoorn komt met een mix van fris en ervaren talent voor kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen.

Ankie Huijing voert de lijst aan in maart 2022

In de digitale ledenvergadering is de kandidatenlijst unaniem vastgesteld voor het CDA in Borger-Odoorn. Met deze lijst gaat de partij de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart in. De leden hebben het advies van vertrouwenscommissie en de voordracht van het bestuur overgenomen.

Ankie Huijing is de lijsttrekker van het enthousiaste team van CDA Borger-Odoorn. Het wordt haar derde termijn in de raad. ‘Dat enthousiasme en de wijze van politiek voeren, heeft er voor gezorgd dat we het afgelopen jaar nieuw talent aan ons konden binden’ aldus Huijing. We hebben het afgelopen jaar veel tijd gestoken in contact met de inwoners. Mensen ervaren onze werkwijze en dat vertaalt zich terug. Het aantal nieuwe leden stijgt bij ons, tegen de verwachting in.

Op de tweede plaats Margreet Wegman raadslid en al jaren verbonden aan de fractie. Op plaats drie Peter Krans, een zeer gedreven fractie-assistent. De lijst wordt vervolgd met nieuwelingen Ruud Boven en Tamara Kuipers beide uit 2e Exloërmond, Rien de Jong uit Exloo en Pim van Teffelen uit Nieuw Buinen. Het CDA heeft momenteel twee zetels in de gemeenteraad van Borger-Odoorn.

Met het verkiezingsprogramma ‘Iedereen telt, 100% lokaal’ ligt er een mooie basis voor de nieuwe fractie.

De hele kandidatenlijst vindt u op de website www.CDA.nl/borger-odoorn