02 januari 2017

Maandag 9 januari 16.30 uur Nieuwjaarsbijeenkomst Gemeentehuis Epe.

Maandag 9 januari 2017 heeft het college een Nieuwjaarsbijeenkomst georganiseerd.

Tijdens deze bijeenkomst, die ieder jaar door vele bezocht wordt, worden de sportprijs en vrijwilligersprijs en Heel Epe Beweegt prijs uitgereikt.

De gemeente Epe kent vele goede sporters. Duizenden Epenaren doen aan diverse sporten. Teamsport en individuele sport. Ook heeft Epe landelijke bekendheid gescoord. Teun Mulder en Elise Dul zijn hier voorbeelden van. Deze keer zit Elise Dul in de Jury, winnares van vorig jaar.

De Vrijwilligersprijs is een bijzondere prijs. Deze prijs is eigenlijk voor alle vrijwilligers en mantelzorgers van onze Gemeente. Ook hier zijn duizenden Epenaren die zich inzetten voor onze samenleving. Als zij er niet waren kon onze samenleving niet functioneren. Dank aan alle die zich belangeloos inzetten voor de ander.

Je hoort het vele malen zeggen de maatschappij is egoïstisch geworden. Individuen, die nauwelijks weten wat de buren voor leed hebben. In Epe is hier geen spraken van. Duizenden helpen de ander om gelukkiger door het leven te kunnen. Nogmaals dank hiervoor!