05 januari 2017

Gemeente Epe meldingen week 2

Ingediende aanvragen omgevingsvergunning

Emst

Achterdorperweg 2: het bouwen van agrarische bedrijfsgebouw en een mestplaat (32733, 31-12)

Verloren Wijnbergweg 3: het bouwen van een agrarisch bedrijfsgebouw (32724, 30-12)

Epe

Kamperweg 60: het kappen van 1 Amerikaanse eik (32669, 29-12)

Norelholtweg 5: het kappen van 1 lindeboom (32667, 28-12)

Vijverlaan 24: het kappen van 1 conifeer (32668, 28-12)

Oene

Bremensallee 2: het bouwen van een overkapping met poort (32643, 29-12)

Vaassen

Kanaalweg 76: het bouwen van een agrarisch bedrijfsgebouw (32734, 31-12)

Verleende omgevingsvergunningen

Epe

Brinkgreverweg 22: het uitbreiden en verbouwen van de woning (30710, 2-1)

Hoofdstraat 57: het bouwen van vijf appartementen (28082, 2-1)

Zienswijze,

bezwaar en beroep Als u het niet eens bent met een (ontwerp)besluit, dan kunt u een zienswijze indienen, bezwaar maken of beroep indienen. U kunt tegen een ontwerpbesluit een zienswijze indienen.

Deze zijn met een ► gemarkeerd. De besluiten waartegen u beroep kunt indienen zijn met een ♦ gemarkeerd. Tegen de overige besluiten kunt u bezwaar indienen. Let op: u kunt geen zienswijze, bezwaar of beroep indienen tegen de publicaties onder ‘Aanvragen omgevingsvergunning’ en ‘Meldingen’ die in deze rubriek gepubliceerd zijn.

Zienswijze ► Uw zienswijze kunt u binnen zes weken na terinzagelegging van het ontwerpbesluit mondeling of schriftelijk indienen bij het college burgemeester en wethouders van Epe. Het ontwerpbesluit wordt één dag na publicatie ter inzage gelegd. Voor het mondeling indienen van uw zienswijze kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 14 0578. Een schriftelijke zienswijze kunt u indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe.  Bezwaar Uw bezwaarschrift kunt u binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe.

Hierin moeten naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het bezwaar staan vermeld. De verzenddatum van het besluit staat in deze advertentie tussen haakjes genoemd.  Beroep ♦ Uw beroepschrift kunt u binnen zes weken na terinzagelegging van het besluit indienen bij de rechtbank Gelderland, Afdeling Bestuursrecht, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Het besluit wordt één dag na publicatie ter inzage gelegd. In het beroepschrift moeten naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het beroep staan vermeld. U kunt alleen een beroepschrift indienen als u een zienswijze heeft ingediend tegen het ontwerpbesluit, tenzij u redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen te hebben ingediend. Voor het indienen van een beroepschrift moet u griffierechten betalen. Voorlopige voorziening Een bezwaar- of beroepschrift blokkeert de uitvoering van het besluit niet. Wilt u dat wel, dan moet u gelijktijdig met het bezwaar- of beroepschrift een voorlopige voorziening aanvragen bij de voorzieningenrechter te Arnhem, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Voor het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierechten betalen.

Inzage De ontwerpbeschikkingen, de verleende vergunningen en de vergunningaanvragen liggen op afspraak ter inzage bij de balie in het gemeentehuis te Epe. De balie is hiervoor geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 12.00 uur en op woensdag van 8.00 - 17.00 uur. Op woensdag na 17.00 uur alleen op afspraak uitsluitend voor ter inzage liggende stukken of opgevraagde dossiers. Pagina opties Groter AA Contrast Feedback