16 januari 2017

CDA-kandidaat houdt pleidooi voor Veluwe

WEZEP Kandidaat-Kamerlid voor het CDA Harold Zoet uit Wezep heeft tijdens het CDA-congresweekend aandacht gevraagd voor de regio Veluwe. Bereikbaarheid van de regio en werkgelegenheid vindt hij erg belangrijk. Zoet: ,,Economische groei kan de regio realiseren door de krachtige omgeving. We moeten inspelen op de groei van Zwolle en de ontwikkelingen van vliegveld Lelystad."

Hiernaast heeft Zoet zijn regio gepromoot tijdens het weekend. ,,De Veluwe is het één na mooiste gebied van Nederland en het mooiste gebied van Gelderland. Veluwenaren zijn echte doorzetters en zijn innovatief. Een bezoekje meer dan waard dus! Daarmee zijn recreatie en toerisme ook belangrijke peilers voor groei. We moeten als regio dan ook meegaan in de snelle ontwikkelingen op dit gebied", aldus Zoet.

Dit weekend werd in Barneveld het CDA-verkiezingsprogramma vastgesteld. Zoet is de Noord-Veluwse kandidaat bij de komende Tweede Kamerverkiezingen voor het CDA

Op zaterdag 14 januari 2017 vond in de gloednieuwe Midden Nederland Hallen in Barneveld het CDA-verkiezingscongres en de nieuwjaarsreceptie plaats. Wij kijken terug op een bijzonder geslaagde dag. Allen bedankt voor jullie komst, enthousiasme en inzet! Benieuwd naar wat er zoal gebeurde op het CDA-congres? Lees de onderstaande nieuwsberichten: CDA stelt verkiezingsprogramma vast Ruth Peetoom: ‘Het kan echt anders in Nederland’ Sybrand Buma: ‘Wij bouwen aan een land dat we door willen geven aan onze kinderen’