17 maart 2017

Meldingen, aanvragen en vergunningen per dorp week 12 2017

Ingediende meldingen

Epe

Dijkhuizerzandweg 15 en 15a: ingevolge het Activiteitenbesluit milieubeheer voor het bouwen van een vleeskalverenstal (DOS 2016-045993, 14-03)

Vaassen

De Oldehofstede 5: het saneren van asbesthoudende dorpel uit de badkamer (37281, 14-03)

Woestijnweg 93: het verwijderen van asbesthoudende materialen uit de woning (37260, 14-03) Ingediende aanvragen omgevingsvergunning

Emst

Laarstraat 3: de verbouw van de woning (37250, 13-03)

Epe

Achterste Molenweg 3: het plaatsen van een dakkapel (37016, 09-03)

Adelaarsweg 4: het bouwen van een paardenbak (37113, 10-03)

Brinkgreverweg 22: het bouwen van een woning (37324, 14-03)

Hoofdstraat 56: het wijzigen van de voorgevel ten behoeve van geneesmiddelenautomaat (37252, 13-03)

Molenweg ongenummerd: het kappen van 1 Amerikaanse eik, 1 den en 2 berken (37143, 10-03)

Stationsstraat 2: het plaatsen van een reclamebord (36903, 07-03)

Oene

IJsseldijk ongenummerd: het plaatsen van een tijdelijk kunstwerk (bouwwerk geen gebouw zijnde, 37331, 14-03)

Vaassen

Eekterweg 9: het verlengen van een sloot en het bouwen van een bijgebouw en een paardenbak (37255, 13-03) Parkweg 3: het bouwen van een overkapping (37090, 10-03)

Rectificatie: in het Veluws Nieuws van week 11 2017 onder ingediende aanvragen omgevingsvergunning was opgenomen onder dorp

Vaassen:

Mullershofstede 17, 25 en

Kruethofstede 13: het kappen van 3 bomen (36391, 28-02) dit moet Mullershofstede 17, 24 en

Kruethofstede 13 Verleende omgevingsvergunningen

Emst

Ds. van Rhijnstraat 69: het gebruiken van gronden of bouwwerken in strijd met het bestemmingsplan (33792, 09-03)

Hezeweg 40: het kappen van 3 zomereiken (33999, 09-03)

Kiefkampsweg 11: het verbouwen van de woonboerderij (35144, 28-02)

Epe

Dellendwarsweg 3: het kappen van 1 douglasspar en 2 goudlariksen (34262, 09-03)

Dijkhuizerzandweg 15 en 15a: het bouwen van een vleeskalverenstal (DOS-2016-045993, 14-03) Sint

Crusiusweg 12: het kappen van 1 zomereik (33999, 09-03)

Oude Wisselseweg 35: het kappen van 2 esdoorns (33999, 09-03)

Oene

Ravenstraat 23: het kappen van 1 witte paardenkastanje (34948, 10-03)

Vaassen

Potgieterstraat 8: het kappen van 1 Amerikaanse eik (35135, 10-03)

Oude Sluisweg 14: het kappen van 2 zomereiken (33999, 09-03)

Geweigerde omgevingsvergunningen

Epe

Dellenweg 12: het kappen van 3 zomereiken (34829, 10-03)

Ingetrokken vergunningen/omgevingsvergunningen Epe

♦ Rozenkampweg 2: geheel intrekking omgevingsvergunning d.d. 21 februari 2012, omdat in zijn geheel geen gebruik is gemaakt van de vergunning (Gen00406, 09-03)

Zienswijze, bezwaar en beroep Als u het niet eens bent met een (ontwerp)besluit, dan kunt u een zienswijze indienen, bezwaar maken of beroep indienen. U kunt tegen een ontwerpbesluit een zienswijze indienen.

Deze zijn met een ► gemarkeerd. De besluiten waartegen u beroep kunt indienen zijn met een ♦ gemarkeerd. Tegen de overige besluiten kunt u bezwaar indienen. Let op: u kunt geen zienswijze, bezwaar of beroep indienen tegen de publicaties onder ‘Aanvragen omgevingsvergunning’ en ‘Meldingen’ die in deze rubriek gepubliceerd zijn.

Zienswijze ► Uw zienswijze kunt u binnen zes weken na terinzagelegging van het ontwerpbesluit mondeling of schriftelijk indienen bij het college burgemeester en wethouders van Epe. Het ontwerpbesluit wordt één dag na publicatie ter inzage gelegd. Voor het mondeling indienen van uw zienswijze kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 14 0578.

Een schriftelijke zienswijze kunt u indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe.  Bezwaar Uw bezwaarschrift kunt u binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe. Hierin moeten naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het bezwaar staan vermeld. De verzenddatum van het besluit staat in deze advertentie tussen haakjes genoemd.  Beroep ♦