19 april 2017

Inspraak concept Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017

Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017

Het college van burgemeester en wethouders heeft op 18 april besloten om in te stemmen met de concept Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017. In de concept-verordening zijn richtlijnen benoemd voor welke leerling in welke situatie in aanmerking komt voor een vorm van leerlingenvervoer. Inspraakperiode

De concept Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017 wordt voor inspraak vrijgegeven voor de periode van 18 april tot en met 30 mei 2017 en ligt gedurende deze periode ter inzage. Reageren U kunt uw opmerkingen ten aanzien van de concept Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017 tot en met 30 mei bij het college van burgemeester en wethouders indienen, postbus 600, 8160 AP Epe. Daarnaast heeft u de mogelijkheid te reageren via [email protected]

Het concept ligt gedurende bovengenoemde periode ook ter inzage bij de balie in het gemeentehuis te Epe op werkdagen van 8.00 uur tot 12.00 uur (op woensdagen van 8.00 tot 20.00 uur, na 17.00 uur op afspraak). Vervolgprocedure Na de inspraakperiode worden alle reacties verzameld en eventueel verwerkt in de definitieve documenten. Vervolgens worden die definitieve documenten voor besluitvorming aangeboden aan het college van B&W en vervolgens aan de gemeenteraad.

Te downloaden: Concept Verordening leerlingenvervoer gemeente Epe 2017.pdf(200.67 KB)