20 juni 2017

Uitnodiging 26 juni 2017

Beste CDA vrienden,

Hierbij de uitnodiging voor de inspraak bijeenkomsten in juni a.s. Mocht u zelf niet kunnen geef dan de uitnodiging door aan vrienden of buren. Wij willen graag veel inwoners van onze gemeente bij ons verkiezingsprogramma betrekken.

Wij hopen u te zien op 26 juni a.s.

Hartelijke groet,

Namens CDA gemeente Epe,

Mw. Dick Konijnenberg The-Ofice- Secretaris

AAN ALLE CDA leden van de gemeente Epe.

Zoals u wellicht bekend is vinden er op 21 maart 2018 opnieuw Gemeenteraadsverkiezingen plaats. Het CDA - Epe is al druk bezig met de voorbereidingen hiervoor. Er worden diverse activiteiten ontwikkeld onder andere voor het schrijven van het verkiezingsprogramma. Omdat wij binnen onze gemeente zo breed mogelijk gedragen programma wensen, willen wij u als lid vroegtijdig in de gelegenheid stellen daarbij betrokken te worden.

In navolging van CDA 1000 dat bij de Tweede Kamerverkiezingen in september jl. een groot succes was, willen wij voor onze gemeente Epe een CDA 100 organiseren. CDA 100 is een bijeenkomst die standpunten of richtingen meegeeft als start voor de programmacommissie. Op onze eerst volgende inspraakavond op 26 juni gaan we in gesprek met een ieder die dat wil. Dit om te verkennen wat voor ons belangrijk is in onze gemeente. Denk hierbij aan thema’s als de lokale economie, agrarische aangelegenheden, recreatie en toerisme, brandweer en politie, de (digitale) loketdiensten van het gemeentehuis en de financiën van de gemeente Epe. Maar ook belangrijke onderwerpen als onderwijs en jeugd, sport en cultuur, (ouderen)zorg, vluchtelingen, welzijn en werk. Ook de ruimtelijke thema’s zoals bestemmingsplannen komen volop aan bod! Wij als CDA gemeente Epe organiseren daartoe twee CDA 100 avonden in Epe en Vaassen.

U wordt van harte uitgenodigd om één van deze avonden te bezoeken en daar uw wensen kenbaar te maken en uw ideeën in te brengen.

Het programma is als volgt: 19:00 – 19:45 Welkom en uitleg 19:45 – 20:45 Inventarisatieronde in drie groepen (groep

1 Sociaal domein; groep

2 Leefbaarheid, ruimte, duurzaamheid; groep

3 Bedrijvigheid, werk, bestuur). 20:45 – 21:00 Koffie 21:00 – 22:00

Tweede ronde in dezelfde groepen gericht op

“Wat kunnen en gaan we doen”.

22:00 Napraten en een drankje .

- De inspraakavonden worden gehouden op maandag 26 juni 2017 van 19.30 tot 22.00 uur in de Regenboogkerk, Beekstraat 33 in Epe

Opgave is mogelijk tot vrijdag 23 juni a.s. via de secretaris [email protected]. Graag opgeven welke van de 3 groepen uw voorkeur heeft. Namens CDA-Epe Albert Oortgiesen

Voorzitter programmacommissie