07 september 2017

AAN ALLE BELANGSTELLENDEN, BEDRIJVEN EN INSTELLINGEN IN DE GEMEENTE EPE

Zoals u wellicht bekend is vinden er op 21 maart 2018 opnieuw Gemeenteraadsverkiezingen plaats. Het CDA gemeente Epe is al druk bezig met de voorbereidingen hiervoor Iedere inwoner mag daarin bijdragen. Afgelopen voorjaar is er in twee constructieve bijeenkomsten door zeer betrokken inwoners al heel veel bijgedragen aan het programma.

Het eerste concept van dit programma is klaar en wederom geven we de belangstellende inwoners de gelegenheid om mee praten. Mensen die al eerder aanwezig zijn geweest hebben een persoonlijke uitnodiging ontvangen, andere belangstellenden kunnen zich melden bij de secretaris van het CDA Mevrouw Dick Konijnenberg [email protected].

De avond is op 27 september om 19:30 in de Rank, Torenstraat 15 in Vaassen. Namens het CDA gemeente Epe, Albert Oortgiesen Voorzitter programmacommissie