09 oktober 2017

Jos Koman op lijst CDA bij de verkiezingen voor de komende gemeenteraad

Jos Koman op lijst CDA bij de verkiezingen voor de komende gemeenteraad Zoals bekend zit Jos Koman uit Vaassen momenteel als eenmansfractie in de gemeenteraad van Epe onder de naam lijst Koman. Jos heeft zich in de afgelopen periode georiënteerd op de toekomst en zich daarbij met name gericht op de vraag hoe hij zijn kiezers het beste kan dienen. Na de nodige gesprekken is Jos tot de conclusie gekomen dat het CDA hiervoor de beste plek is. Enerzijds door de ruimte die de fractieleden hebben, anderzijds doordat deze partij midden in de samenleving staat. En dat is de cultuur waar Jos zich het beste bij thuis voelt. Bij de komende verkiezingen zal Jos zich kandidaat stellen namens het CDA. CDA voorzitter Egbert Dijkgraaf: Wij zijn blij dat Jos voor onze partij heeft gekozen. Wij hebben goede gesprekken gehad samen en zien het als blijk van waardering voor de inspanningen van het CDA in en voor de lokale gemeenschap dat Jos uit overtuiging voor onze partij heeft gekozen. Jos Koman maakte in het verleden deel uit van de fractie van Nieuwe Lijn. Jos wil zich in de toekomst richten op het luisteren naar de inwoners, het open staan voor het gesprek en wil een raadslid zijn voor hele gemeente Epe. Contactpersonen: Egbert Dijkgraaf [email protected] 06-51301978 Jos Koman [email protected] 06-25034227