04 januari 2018

Meldingen, aanvragen en vergunningen per dorp week 02 2018

Actueel Bekendmakingen Omgevingsvergunningen Meldingen, aanvragen en vergunningen per dorp week 02 2018

Ingediende melding

Emst

Langeweg 69: het saneren van asbest en het slopen van een bijgebouw (53488, 29-12)

Epe

Klimtuin 68, 70, 72 en 74: het saneren van asbest en sloopwerkzaamheden (53430, 29-12) Klinkenburg 32: het aanleggen van dubbele parkeerplaats (53616, 02-01)

Teunis van Lohuizenstraat 50 tot en met 72,

Koekoeksweg 45 tot en met 53,

Max de Leuwstraat 2 tot en met 10,

Jan Hamerstraat 56 tot en met 83 en Meester

Tiemanstraat 1 en 3: asbestsanering en sloop schoorstenen Cluster 107.008 (53459, 29-12) Ingediende aanvragen omgevingsvergunning

Emst

Wiemanstraat 18: het uitbreiden van de woning (53429, 29-12)

Epe

Naaldweg 10: het kappen van 2 bomen (53496, 29-12)

Oene

Eperweg 42: de verbouw van de woning (53509, 30-10) Ontwerp omgevingsvergunningen

Oene

Kloosterallee 3: het (her)bouwen van een bijgebouw (48503, 28-12) Verleende omgevingsvergunningen

Epe

Burgemeester van der Feltzlaan 7: het kappen van 1 grove den (52886, 28-12)

Dellenweg 40: het kappen van 19 fijnsparren, 4 grove dennen, 3 Lawsoncipressen en 1 Westerse hemlock en het snoeien van 1 venijnboom (50137, 27-12)

Eekhoornweg 15: het kappen van 1 ruwe berk en 1 Douglasspar (50824, 28-12)

Eekhoornweg 18: het kappen van 1 Douglasspar en 1 grove den (50880, 28-12)

Oude Elburgerweg 5: het kappen van 4 Servische sparren, 2 Californische cipressen, 3 levensbomen en 1 Douglasspar (50555, 28-12)

Park Wissel 22: het kappen van 3 fijnsparren (50142, 29-12) Sparrenlaan 22: het kappen van 1 grove den en 1 zomereik (50262, 29-12)

Soerelseweg 18-17: het kappen van 1 Douglasspar (50488, 27-12)

Soerelseweg 18-34: het kappen van 9 fijnsparren, 3 Douglassparren, 2 Westerse hemlochsparren, 2 ruwe berken, 1 gewone esdoorn en 1 Westerse levensboom (50490, 27-12)

Oene

Grote Weteringdijk 4A: het wijzigen van de situering van het bijgebouw voor het houden van dieren (51591, 29-12)

Jan Hamerstraat 56 tot en met 78, 69 tot en met 75, 77 tot en met 83,

Koekoeksweg 45 tot en met 53, Max de Leuwstraat 2 tot en met 10,

Meester Tiemanstraat 1 tot en met 3,

Teunis van Lohuizenstraat 50 tot en met 72: de renovatie van de woningen (51368, 29-12)

Laarseweg 19: het kappen van 1 zomereik (50583, 28-12)

♦ Vlierstraat 33: het brandveilig gebruiken van het pand ten behoeve van het realiseren van kinderdagopvang (42726, 02-01) Geweigerde omgevingsvergunningen

Epe

Grintgroeverweg 7: het kappen van 1 Amerikaanse eik (50401, 29-12)

Soerelseweg 18-34: het kappen van 1 Servische spar (50490, 27-12)

Vaassen

Berkenoord 28: het kappen van 1 ruwe berk en 1 grove den (50216, 29-12)

Zienswijze, bezwaar en beroep

Als u het niet eens bent met een (ontwerp)besluit, dan kunt u een zienswijze indienen, bezwaar maken of beroep indienen. U kunt tegen een ontwerpbesluit een zienswijze indienen. Deze zijn met een ► gemarkeerd. De besluiten waartegen u beroep kunt indienen zijn met een ♦ gemarkeerd. Tegen de overige besluiten kunt u bezwaar indienen. Let op: u kunt geen zienswijze, bezwaar of beroep indienen tegen de publicaties onder ‘Aanvragen omgevingsvergunning’ en ‘Meldingen’ die in deze rubriek gepubliceerd zijn.

Zienswijze ► Uw zienswijze kunt u binnen zes weken na terinzagelegging van het ontwerpbesluit mondeling of schriftelijk indienen bij het college burgemeester en wethouders van Epe. Het ontwerpbesluit wordt één dag na publicatie ter inzage gelegd. Voor het mondeling indienen van uw zienswijze kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 14 0578. Een schriftelijke zienswijze kunt u indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe. Bezwaar Uw bezwaarschrift kunt u binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Epe, Postbus 600, 8160 AP Epe. Hierin moeten naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het bezwaar staan vermeld. De verzenddatum van het besluit staat in deze advertentie tussen haakjes genoemd. Beroep ♦ Uw beroepschrift kunt u binnen zes weken na terinzagelegging van het besluit indienen bij de rechtbank Gelderland, Afdeling Bestuursrecht, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem.

Het besluit wordt één dag na publicatie ter inzage gelegd. In het beroepschrift moeten naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het beroep staan vermeld. U kunt alleen een beroepschrift indienen als u een zienswijze heeft ingediend tegen het ontwerpbesluit, tenzij u redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen te hebben ingediend. Voor het indienen van een beroepschrift moet u griffierechten betalen. Voorlopige voorziening Een bezwaar- of beroepschrift blokkeert de uitvoering van het besluit niet. Wilt u dat wel, dan moet u gelijktijdig met het bezwaar- of beroepschrift een voorlopige voorziening aanvragen bij de voorzieningenrechter te Arnhem, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Voor het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierechten betalen. Inzage De ontwerpbeschikkingen, de verleende vergunningen en de vergunningaanvragen liggen op afspraak ter inzage bij de balie in het gemeentehuis te Epe. De balie is hiervoor geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 12.00 uur en op woensdag van 8.00 - 17.00 uur. Op woensdag na 17.00 uur alleen op afspraak uitsluitend voor ter inzage liggende stukken of opgevraagde dossiers.