19 februari 2018

Nog maar 28 dagen dagen!

CDA op pad met de “Pipowagen”

Bij de vorige raadsverkiezingscampagne heeft het CDA winkels gehad in Epe en Vaassen. In deze campagne zoekt het CDA de mensen op. En wel met een tot “Pipowagen” verbouwde schaftkeet met een pantry, zitje en een veranda. Hiermee gaat het CDA de inwoner opzoeken in de komende weken op verschillende locaties in de gemeente. Dankzij de pantry kan het CDA de gasten koffie en thee aanbieden, en in het zitje kunnen inwoners komen voor een gesprek. Zo stond het CDA afgelopen zaterdag op de markt in Vaassen.

Daar schoof de ondernemersvereniging aan die de nieuwe visie van de ondernemers genaamd “Op weg naar centrum Vaassen 2028” presenteerde. Dit als vervolg op de binnenkort te realiseren vernieuwing van het centrum. Een visie met een duidelijke focus op kleinschaligheid, flexibel vastgoed, beleving, toerisme en samenwerking. Dit rond de thema’s historie en 100%wildgarantie. Hierover ontstond een levendige constructieve discussie.

Ook werd een verbinding gelegd met de deskundigenwerkgroep voortgekomen uit een dialoogavond georganiseerd door de Raad van de Toekomst die de mogelijkheden onderzoekt om bezoekers van het kasteel ook naar het centrum te lokken. In de komende weken kun je de wagen onder andere vinden: 21 februari en 7 maart van 10-12 op de markt in Epe 3 maart 10-12 op de markt in Vaassen 17 maart bij het door het CDA gesponsorde gratis zwemmen in de Koekoek