25 juli 2018

Werken op afspraak in de gemeente Epe

Werken op afspraak in de gemeente Epe De gemeente Epe werkt sinds kort ook op afspraak. Voortaan kunt u zelf online een afspraak maken op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Niet in de rij, meteen aan de beurt. Het Klant Contact Centrum van de gemeente krijgt ruimere openingstijden, u kunt op afspraak ook ’s middags terecht. Zo bent u snel aan de beurt en kunnen wij u beter voorbereid helpen. Wij helpen u zoveel mogelijk binnen drie werkdagen. Om iedereen te laten wennen aan deze nieuwe werkwijze, blijft het tot 1 januari 2019 (maar dan alleen in de ochtenduren) nog mogelijk om zonder afspraak langs te komen bij het gemeentehuis voor het regelen van uw zaken op het gemeentehuis, zoals rijbewijzen, paspoorten, identiteitskaarten en voor informatie van het omgevingsloket (bouwen, bestemmingsplannen, bomen kappen, etc.). Een bezoek aan het gemeentehuis? Maak een afspraak Maak zelf online een afspraak op een tijdstip dat u uitkomt, binnen onze openingstijden, via afspraken.epe.nl/portaal of bel naar 14 0578.