07 januari 2017

WEEKNIEUWSBRIEF 1

Laatste mogelijkheid om u aan te melden voor het Verkiezingscongres en Nieuwjaarsreceptie (14 januari)

Op zaterdag 14 januari zal in de gloednieuwe Midden Nederland Hallen in Barneveld het CDA-verkiezingscongres plaatsvinden.

Het belangrijkste agendapunt is de discussie over de ingediende amendementen op het conceptverkiezingsprogramma. Deelnemers aan dit congres bepalen de koers van het CDA voor de komende jaren, zorg dat u erbij bent!

Na het stemmen over de amendementen wordt het verkiezingsprogramma vastgesteld. Natuurlijk ontbreken ook de speeches van de lijsttrekker en de partijvoorzitter niet en vindt de officiële aftrap voor de Tweede Kamercampagne plaats. We sluiten het partijcongres af met de landelijke nieuwjaarsreceptie, waarvoor u zich ook apart kunt aanmelden.

Belangrijk voor de gemeentelijke afdelingen: voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 krijgen alle afdelingen een drukwerk- en materiaalpakket. Deze kunnen tijdens het verkiezingscongres in Barneveld afgehaald worden. We raden u aan om deze keer met de auto te komen, zodat u deze pakketten mee kunt nemen. Er is voldoende parkeerplek direct bij de locatie.

Klik hier om naar de aanmeldpagina te gaan.