01 februari 2022

Heel Rheden bakt!

Inwoners Rheden klaar? Bakken maar!

Het duurt nog even voordat de lente haar intrede doet. Ondertussen ook nog dat nare virus. Sommige inwoners van Rheden verdienen dan toch dan wat extra aandacht en hebben warmte nodig. Helaas is het niet voor iedereen vanzelfsprekend om dat te ontvangen. CDA Rheden wil hier graag haar steentje aan bij dragen!

Daarom gaan we samen op zaterdag 12 februari aan de slag met Heel Rheden Bakt.

Eten maken en delen verbindt, vooral als het een heerlijke taart of cakeje is. Met Heel Rheden Bakt roepen wij de hobby-bakkers in de gemeente Rheden op om op zaterdag 12 februari een mooie taart, lekkere cake of een ander baksel te maken. Dit heerlijke baksel halen we bij jou op en bezorgen het bij diegene die wel wat extra aandacht kan gebruiken. Dit kan een mantelzorger die zorgt voor een ziek familielid, vriend of buur zijn, een eenzame senior, een hardwerkende zorgverlener, die vrijwilliger die altijd voor iedereen klaarstaat of die jongere die in het coronajaar veel leuke dingen moest missen.

Wie zet jij in het zonnetje? Zin om aan de slag te gaan?

Of weet je iemand die een smakelijke traktatie verdient? Laat het ons weten en we leggen de verbinding!

Stuur voor zaterdag 5 februari jouw aanmelding of tip naar [email protected]. Zet in jouw bericht jouw
naam, adres en eventueel het adres waar jouw baksel bezorgt mag worden.
Of geef iemand anders op voor de traktatie. Enige voorwaarde die we stellen is dat jullie in de gemeente Rheden wonen.

We gaan er natuurlijk van uit dat iedereen zicht houdt aan de richtlijnen omtrent veilig voedsel te creëren.
En denk je nu als bedrijf hier willen wij graag aan meedoen, neem dan contact met ons op, via bovenstaand email adres.
Vervolgens ga je aan de slag en bak je een taart, cake of koekjes volgens jouw allerbeste recept.
Het bezorgteam van CDA Rheden haalt jouw baksel op zaterdag 12 februari tussen 11:00 en 12:00 bij jou thuis op en bezorgen
deze vóór 16:00 uur bij diegene die het oprecht verdiend. Zo zorgen we samen voor een bijzondere traktatie! En vergeet niet om
CDA Rheden via Facebook en Instagram te volgen voor de handige baktips.

Heel Rheden Bakt is een initiatief van CDA Rheden.