22 november 2022

PERSBERICHT

Vandaag heeft Nancy Kaufmann aangegeven haar functie als raadslid neer te moeten leggen i.v.m. gezondheidsredenen. Nancy heeft zich eerst als commissielid en later als raadslid altijd met hart en ziel ingezet voor de inwoners van onze stad. We zijn als CDA-fractie Nancy zeer dankbaar voor alles wat zij in de lokale politiek voor de inwoners en onze partij heeft betekend. Natuurlijk wensen wij haar veel beterschap en sterkte met haar gezondheid en tevens alle goeds toe voor de toekomst.

Nancy zal tijdens de raadsvergadering van 15 december officieel afscheid nemen als raadslid zijnde. Haar opvolger Bas Hoedemakers zal tevens diezelfde  raadsvergadering worden beëdigd als raadslid voor het CDA. Bas (31) woont in Sittard en is beslist geen nieuwkomer in de Sittard-Geleense politiek. Hij fungeerde al eerder als commissielid en rondevoorzitter binnen de gemeentepolitiek en was tevens jarenlang partijvoorzitter van de Stadspartij. In de periode na de verkiezingen heeft hij zijn lidmaatschap van de Stadspartij opgezegd en heeft hij zich aangesloten bij het CDA.

Als CDA-fractie zijn we erg blij met de komst van Bas als jong en tevens ervaren raadslid! We zien uit naar een fijne en constructieve samenwerking gedurende deze raadsperiode.