08 april 2019

Raadsleden Patrick Brouwers en Jos Schlössels vinden dat het wegdek op de Dijk in Grevenbicht opnieuw geasfalteerd moet worden

Obbicht, 8 april 2019

Er hebben zich meerdere inwoners van Grevenbicht gemeld bij raadsleden Patrick Brouwers en Jos Schlössels met klachten over de slechte toestand van het wegdek op de Dijk in Grevenbicht. Voor vele fietsers, maar ook wandelaars is het wegdek op de Dijk in Grevenbicht welbekend als onderdeel van de Maasroute.

Echter is dit wegdek momenteel erg gevaarlijk om te betreden. Zeker voor fietsers. Er zitten namelijk veel gaten en oneffenheden in het wegdek. Brouwers en Schlössels vinden daarom dat het wegdek op de Dijk opnieuw geasfalteerd moeten worden.

Brouwers en Schlössels vinden het belangrijk dat wegen binnen de gemeente géén gevaar mogen oplopen voor inwoners van Grevenbicht of andere bezoekers die daar fietsen of wandelen. Daarom hebben zij het college via schriftelijke vragen opgeroepen om hier zo snel mogelijk iets aan te doen.