27 februari 2020

1 jarig jubileum van CDJA Altena

Op 27 februari vierde CDJA Altena haar eerste verjaardag. Tijdens de vergadering werd dat gevierd.

27 februari 2019 werd CDJA Altena opgericht en een jaar later vierde de leden dat en keken terug op het eerste jaar als CDJA Altena. In dat jaar hebben ze veel gebrainstormd. Hoe gaan we de komende aantal jaren te werk? Wat zijn de thema's waarmee we aan de slag gaan? Dit zijn een aantal vragen die de jongeren aan zichzelf en elkaar stelde. Samen stelde ze een plan van aanpak op waarin antwoord gegeven werd op die twee vragen.

Het afgelopen jaar hebben ze fractievergaderigen bijgewoond, op de Streekdagen gestaan, een avond over de jeugd- en ouderenzorg bezocht en samen met CDA Altena meerdere werkbezoeken gedaan. Met al deze informatie en ervaringen die ze hebben gekregen hierdoor, hebben ze een duidelijk beeld gekregen hoe ze te werk willen gaan en waar ze zich op gaan focussen.