10 november 2023

"Ontdek het ware CDA-verhaal met Eline Vedder: Een exclusief inzicht op|donderdag 16 november|Buitenhof Andel| 20:00 uur!"

Gelukkig klinkt na jaren weer een echt CDA geluid. Thema's als Fatsoen, Respect geen alleen maar IK maar Wij.  Met de verkiezingskoorts die stijgt en prominente figuren van verschillende partijen die elkaar proberen te overtreffen op televisie, wordt het vaak lastig om het echte verhaal te ontdekken. Daarom nodigt CDA-Altena u van harte uit voor een exclusieve verkiezingsbijeenkomst met Eline Vedder, de nummer twee van de CDA-kieslijst.

Het is opvallend dat een groot deel van het CDA-verhaal wordt overgenomen door andere partijen, zoals BBB en NSC, zonder de erkenning die het CDA daarvoor verdient. Gelukkig merken we dat de nieuwe generatie CDA'ers in staat is het verhaal helder en duidelijk te presenteren, wat ons enorm verheugt.

Dit is een unieke kans om persoonlijk en live het authentieke CDA-verhaal te horen en erover te discussiëren met een van de nieuwe gezichten van het landelijk CDA. We nodigen u van harte uit om aanwezig te zijn. Iedereen is welkom!

Details:

• Datum: 16 november
  • Tijd: Zaal (Buitenhof in Andel) opent om 19.30 uur voor inloop, start programma om 20.00 uur

We kijken ernaar uit u te verwelkomen op deze informatieve en inspirerende avond. Samen duiken we dieper in het CDA-verhaal en bespreken we de toekomst van ons land.

Met vriendelijke groet,

Bestuur CDAAltena