14 december 2023

CDAAltena Zet Zich In Voor Uitbreiding Bedrijventerrein: Lokale Ondernemers Vinden Gehoor bij Gemeenteraad

Recentelijk hebben ondernemers in het oosten van Altena hun wens geuit voor de uitbreiding van een bedrijventerrein. Dit verzoek kwam duidelijk naar voren toen een aantal ondernemers met CDAAltena contact zocht om medewerking bij de uitbreiding van het bedrijfsterrein aan de zuidkant van de Veensesteeg en de Weerakkers.

In navolging hiervan heeft de gemeenteraad, op initiatief van CDA Raadslid Arno Bouman, afgelopen dinsdag een voorstel ingediend waarin hij het college van burgemeester en wethouders vraagt zich actief in te spannen voor dit initiatief. Uiterlijk 1 september zal de raad worden geïnformeerd over de voortgang van deze inspanningen. Het college reageerde positief op dit initiatief dat door meerdere politieke fracties werd ondersteund en gaf aan de behoeften van de ondernemers te begrijpen.

Het CDA Altena onderstreept het belang van deze regionale afstemming en kijkt uit naar een constructieve samenwerking om de lokale ondernemers in hun streven naar bedrijventerreinuitbreiding te ondersteunen.