15 juli 2021

Gerard Paans neemt afscheid als raadslid

Onze fractievoorzitter Gerard Paans heeft gisterenavond aangegeven dat hij stopt met de politiek. Gerard heeft alle fractieleden en burgerleden persoonlijk hierover geïnformeerd. Voor ons als fractie kwam deze mededeling van Gerard echt onverwacht.  Gerard heeft zelf aangegeven dat het een persoonlijke afweging van hem is geweest en dat het mooi - en vooral goed - is geweest na 20 jaar gemeente politiek.

We vinden het jammer dat Gerard stopt en willen hem bedanken voor zijn grote deskundige inzet in de afgelopen 20 jaar. Altijd gedreven, betrokken en voor iedereen een luisterend oor. Na de zomervakantie zullen we op gepaste wijze afscheid van hem nemen.

Arno Bouman uit Genderen, die jarenlang fractievoorzitter was voor CDA-Aalburg volgt Gerard op als fractievoorzitter. Het is nog niet bekend wie de leeggevallen plaats  in de fractie van het CDA Altena gaat innemen.